loading...

ارائه مقالات رسمی طراحي اپ موبایل

بازدید : 123
پنجشنبه 30 بهمن 1399 زمان : 14:15

مدت زمان ساخت یک پروژه اپلیکیشن موبایل چقدر است؟




جواب بدین سوال زمانبر خیس از آن میباشد که طراحی اپلیکیشن انتظار داشته باشید، ولی خیر آن بازه زمانی وقتی که شما از آن میترسید. با طرح ریزی برای فرایند پژوهش ها، ویژگی ها، تشکیل داد و آزمایش، شما شعور بهتری از زمان فرصت یک پروژه گوشی نرم افزار خواهید داشت.

هر نرم افزار در پباده سازی و ابهام به طور کاملً متعدد میباشد، هرچند قدم های اول تشکیل داد شبیه میباشد. سفارشی سازی ظواهر و تلاش هر نرم افزار چیزی میباشد که پروسه ایجاد کرد به صورت ظریف و بغرنج کد نویسی می گردد.

برای شعور بهتر یک پروژه ساده تلفن همراه نرم افزار، ما چهار فاز ابتدایی ایجاد کرد نرم افزار را در کنار لازمات و فرصت بندی حدس گردیده، مطرح میکنیم.

چهار مرحله از یک پروژه ایجاد کرد اپلیکیشنی ساده
– تدوین ایده و تحقیق (دو تا سه هفته)
– ویژگی ها و پباده سازی (دو تا چهار هفته)
– معماری و تشکیل داد نرم افزار (سه عدد شش ماه)
– آزمایش و پایانی سازی (سه عدد شش هفته)

فاز نخستین: تدوین ایده و تحقیق (دو تا سه هفته)
چنانچه تا به امروز در تشکیل داد برنامه مشغول بوده اید، پروسه تشکیل داد یک نرم افزار بسیار شبیه میباشد. ایده های بخش اعظمی وجود داراست، ولی کلید مهم یافتن صحیح ترین ایده میباشد.

ما به شما توصیه می‌کنیم از روش app store کاوش نمائید که آیا نرم افزار های شبیه دیگری وجود دارااست. به صورت بی آلایش یک سری کلید کلمه و واژه آزمون نمایید تا مشاهده کنید چه نتایجی در Google Play Store و iOS App Store نمایش داده میشود.

متعجب نشوید در حالتی‌که نرم افزار های شبیه بازاریابی گردیده اند. شایسته ترین مجال برای اضافه کردن خصوصیت های خاص و تشکیل داد سفارشی مارک خودتان پیش از آغاز میباشد.

درصورتی که برای قابل اعتقادوباور بودن ایده نیاز به اعتقاد خیال و خاطر دارید، به برنامه نویس ها خویش نگاهی بیندازید – آنان فراهم ارائه تجربیات و نگرش های خویش می باشند. وقتی که معنا و تصویر کلی اثبات و مستحکم شد، به فاز دوم تکان میکنید.

فاز دوم: خصوصیات و پباده سازی (دو تا چهار هفته)
هنگام کلام از نرم افزار ها، پباده سازی بسیار اصلی میباشد. ظواهر صدق بسازید تا سریع صورت بپذیرد در غیر اینصورت فرصت بیشتری می‌برد تا جزئیات را صحیح نمایید. شما تحت عنوان تصمیم گیرنده با گروه خویش در مورد ها ذیل عمل خواهید کرد:

– وظایف خاصی که نرم افزار ایفا خواهد اعطا کرد را شناسایی نمائید. ملزومات آن چه است؟
– تصمیم بگیرید چه‌طور نرم افزار با تارنما مو جود یا این که طرح ریزی گردیده عمل خواهد کرد. آیا از سایت پیروی خواهد کرد یا این که به طور کاملً کاربردی خواهد بود و تحت عنوان اپلیکیشنی جداگانه تبلیغ شود؟
– نیازهای یوزرها را آیتم دعوا و محاسبه قرار دهید و اینکه چطور نرم افزار بر مسائل هدایتی و عملیاتی بالقوه غلبه خواهد کرد. هیچ چیز بدتر از اپلیکیشنی وجود ندارد که نقص داراست. یوزرها اپلیکیشنی را که در امکان وعده داده گردیده نقص داراست را رها می نمایند.
– در کنار مستندسازی جزئیات هر خصوصیت، پباده سازی نرم افزار را جاری ساختن دهید. در رابطه تغییرات و بازبینی های ممکن مشاجره نمائید تا مطمئن گردید پباده سازی تک تک نیازهای جان دار را پوشش میدهد.
– تصمیم بگیرید که آیا خصوصیت های بیشتری را در آینده می‌خواهید توسعه دهید. در صورتیکه پیشاپیش طرح ریزی فرمائید در طی و دارایی صرفه جویی میکنید.

براساس تجارب ما، ویژگی ها و فاز پباده سازی تا چهار هفته مجال می‌برد. چنانچه ماهیت نرم افزار معمولی میباشد، سریع خیس میتواند صورت پذیرد.

فاز سوم: معماری و ایجاد کرد نرم افزار (سه عدد شش ماه)
طرح ریزی هر نوع از اپ قابل انعطاف افزاری زمانبر میباشد. هر وظیفه پروژه را مجال بندی نمائید تا مشاهده کنید کجا میتوانید در طول و دارایی اثربخش خیس باشید. مانند هر پروژه بغرنج ای، بعضی از وظایف میتوانند از پیش اعمال شوند، اکنون آنکه دیگر وظایف ترتیبی قدم به قدم را در پیش می‌گیرند.

از جمله، در طی تک تک پروژه میتوانید روی آیکون های نرم افزار عمل فرمائید. با تکامل معماری، از یک آیکون “ساختگی” به صورت موقت زمانی که ظواهر نرم افزار در طی مجال تغییر میکند به کار گیری نمائید. ایجاد کرد نمایی کلی و طرحی خاص برای طبق میزان دارایی پیش رفتن و بی نقص کردن برنده نرم افزار ضروری میباشد.

وقتی که اپ را تنظیم کردید و آیتم تأیید قرار گرفت، ایجاد کرد معماری قادر است شروع گردد. چارچوب مشمول رابط کاربری (UI)، تجربه کاربری (UX)، frontend و backend. این مفاد قسمت فنی فرآیند میباشد، به خصوص در صورتی نرم افزار نیاز به مخلوط شدن با دیگر تکنولوژی ها دارااست.

فاز چهارم: آزمایش و آخری سازی (سه عدد شش هفته)
این مرحله وقتی میباشد که شما هر مؤلفه را از هر جهت آزمایش میکنید. حتی هنگامی که مجموعه شما در حالا بازبینی UI، UX، frontend و backend هنگام تشکیل داد آن میباشد، مسائلی ممکن میباشد مطرح شوند که تا قبل از کنار هم قرار به چنگ آوردن و آزمایش کردن مؤلفه ها چشم نمی شد. با به کارگیری از راه‌های آزمایش کردن همگی خصوصیات را آزمایش فرمائید. این‌راه ها می بایست نقاط ضعف را در معرض تصحیح قرار دهند.

آزمایش آلفا و بتا به شما یاری می نمایند بدانید آیا نرم افزار شما قابلیت و امکان مدیر یک‌سری مخاطب هم زمان را داراست. بار گذاری و اجرای آزمایش پیش از فعال سازی، به شما اعتقادوباور می‌دهد که نرم افزار بی خطاست. مطمئن گردید که آزمایش بر روی دستگاه ها و مرورگرهای متعدد اجرا میشود تا تجارب یوزرها را منعکس نماید.

برای گزینش اینکه آیا گروه نرم افزار شما یکپارچگی ویژگی ها مهم را نگهداری کرده و اینکه آیا تجربه استفاده کننده از جنس آخرین نیازهای شما‌را برآورده می سازد یا این که نه، مجال صرف فرمائید. مراقب مسائل اجرایی و دیداری که در طول آزمایش دسته متوجه آنها نشدید، باشید. نگاهی دیگر به شما در یافتن و تصحیح باگ ها و اشکالات ما‌نده پیش از نشر همگانی نرم افزار، یاری می نماید.

ادراک بهتری از فرصت بندی خویش داشته باشید
براساس کسب و کار ما نرم افزار های گوشی می‌توانند در بین سه عدد خیر ماه از مفاهیم فرضی تا کامل شدن آن فرصت ببرند. اگرچه، فرصت بندی و مخارج هر پروژه براساس محدوده و دامنه آن گزینش میگردد.

یک نرم افزار معمولی کمتر از آبادی کاغذ و منطق کدنویسی معمولی ای خواهد داشت. یک نرم افزار بغرنج دربرگیرنده:

– بیشتراز آبادی ورقه
– ملزومات نرم افزار نویسی غامض
– جابجایی اطلاعات
– پردازش داده های گرانقدر
– اضافه کردن یک موقعیت (gesture) به یک action (مانند swipes)
– اطلاعیه ها و اخطارها
– خرید داخل طرحی
– Synch کردن چند دستگاه
– تبلیغات داخل طرحی
– پشتیبانی آنلاین یا این که آفلاین از اطلاعات
– آزمایش سعی

هر چقدر انتظار نرم افزار غامض تری را داشته باشید، فرصت و میزان دارایی بیشتری برای ایجاد کرد صرف گردد.

مدت زمان ساخت یک پروژه اپلیکیشن موبایل چقدر است؟




جواب بدین سوال زمانبر خیس از آن میباشد که طراحی اپلیکیشن انتظار داشته باشید، ولی خیر آن بازه زمانی وقتی که شما از آن میترسید. با طرح ریزی برای فرایند پژوهش ها، ویژگی ها، تشکیل داد و آزمایش، شما شعور بهتری از زمان فرصت یک پروژه گوشی نرم افزار خواهید داشت.

هر نرم افزار در پباده سازی و ابهام به طور کاملً متعدد میباشد، هرچند قدم های اول تشکیل داد شبیه میباشد. سفارشی سازی ظواهر و تلاش هر نرم افزار چیزی میباشد که پروسه ایجاد کرد به صورت ظریف و بغرنج کد نویسی می گردد.

برای شعور بهتر یک پروژه ساده تلفن همراه نرم افزار، ما چهار فاز ابتدایی ایجاد کرد نرم افزار را در کنار لازمات و فرصت بندی حدس گردیده، مطرح میکنیم.

چهار مرحله از یک پروژه ایجاد کرد اپلیکیشنی ساده
– تدوین ایده و تحقیق (دو تا سه هفته)
– ویژگی ها و پباده سازی (دو تا چهار هفته)
– معماری و تشکیل داد نرم افزار (سه عدد شش ماه)
– آزمایش و پایانی سازی (سه عدد شش هفته)

فاز نخستین: تدوین ایده و تحقیق (دو تا سه هفته)
چنانچه تا به امروز در تشکیل داد برنامه مشغول بوده اید، پروسه تشکیل داد یک نرم افزار بسیار شبیه میباشد. ایده های بخش اعظمی وجود داراست، ولی کلید مهم یافتن صحیح ترین ایده میباشد.

ما به شما توصیه می‌کنیم از روش app store کاوش نمائید که آیا نرم افزار های شبیه دیگری وجود دارااست. به صورت بی آلایش یک سری کلید کلمه و واژه آزمون نمایید تا مشاهده کنید چه نتایجی در Google Play Store و iOS App Store نمایش داده میشود.

متعجب نشوید در حالتی‌که نرم افزار های شبیه بازاریابی گردیده اند. شایسته ترین مجال برای اضافه کردن خصوصیت های خاص و تشکیل داد سفارشی مارک خودتان پیش از آغاز میباشد.

درصورتی که برای قابل اعتقادوباور بودن ایده نیاز به اعتقاد خیال و خاطر دارید، به برنامه نویس ها خویش نگاهی بیندازید – آنان فراهم ارائه تجربیات و نگرش های خویش می باشند. وقتی که معنا و تصویر کلی اثبات و مستحکم شد، به فاز دوم تکان میکنید.

فاز دوم: خصوصیات و پباده سازی (دو تا چهار هفته)
هنگام کلام از نرم افزار ها، پباده سازی بسیار اصلی میباشد. ظواهر صدق بسازید تا سریع صورت بپذیرد در غیر اینصورت فرصت بیشتری می‌برد تا جزئیات را صحیح نمایید. شما تحت عنوان تصمیم گیرنده با گروه خویش در مورد ها ذیل عمل خواهید کرد:

– وظایف خاصی که نرم افزار ایفا خواهد اعطا کرد را شناسایی نمائید. ملزومات آن چه است؟
– تصمیم بگیرید چه‌طور نرم افزار با تارنما مو جود یا این که طرح ریزی گردیده عمل خواهد کرد. آیا از سایت پیروی خواهد کرد یا این که به طور کاملً کاربردی خواهد بود و تحت عنوان اپلیکیشنی جداگانه تبلیغ شود؟
– نیازهای یوزرها را آیتم دعوا و محاسبه قرار دهید و اینکه چطور نرم افزار بر مسائل هدایتی و عملیاتی بالقوه غلبه خواهد کرد. هیچ چیز بدتر از اپلیکیشنی وجود ندارد که نقص داراست. یوزرها اپلیکیشنی را که در امکان وعده داده گردیده نقص داراست را رها می نمایند.
– در کنار مستندسازی جزئیات هر خصوصیت، پباده سازی نرم افزار را جاری ساختن دهید. در رابطه تغییرات و بازبینی های ممکن مشاجره نمائید تا مطمئن گردید پباده سازی تک تک نیازهای جان دار را پوشش میدهد.
– تصمیم بگیرید که آیا خصوصیت های بیشتری را در آینده می‌خواهید توسعه دهید. در صورتیکه پیشاپیش طرح ریزی فرمائید در طی و دارایی صرفه جویی میکنید.

براساس تجارب ما، ویژگی ها و فاز پباده سازی تا چهار هفته مجال می‌برد. چنانچه ماهیت نرم افزار معمولی میباشد، سریع خیس میتواند صورت پذیرد.

فاز سوم: معماری و ایجاد کرد نرم افزار (سه عدد شش ماه)
طرح ریزی هر نوع از اپ قابل انعطاف افزاری زمانبر میباشد. هر وظیفه پروژه را مجال بندی نمائید تا مشاهده کنید کجا میتوانید در طول و دارایی اثربخش خیس باشید. مانند هر پروژه بغرنج ای، بعضی از وظایف میتوانند از پیش اعمال شوند، اکنون آنکه دیگر وظایف ترتیبی قدم به قدم را در پیش می‌گیرند.

از جمله، در طی تک تک پروژه میتوانید روی آیکون های نرم افزار عمل فرمائید. با تکامل معماری، از یک آیکون “ساختگی” به صورت موقت زمانی که ظواهر نرم افزار در طی مجال تغییر میکند به کار گیری نمائید. ایجاد کرد نمایی کلی و طرحی خاص برای طبق میزان دارایی پیش رفتن و بی نقص کردن برنده نرم افزار ضروری میباشد.

وقتی که اپ را تنظیم کردید و آیتم تأیید قرار گرفت، ایجاد کرد معماری قادر است شروع گردد. چارچوب مشمول رابط کاربری (UI)، تجربه کاربری (UX)، frontend و backend. این مفاد قسمت فنی فرآیند میباشد، به خصوص در صورتی نرم افزار نیاز به مخلوط شدن با دیگر تکنولوژی ها دارااست.

فاز چهارم: آزمایش و آخری سازی (سه عدد شش هفته)
این مرحله وقتی میباشد که شما هر مؤلفه را از هر جهت آزمایش میکنید. حتی هنگامی که مجموعه شما در حالا بازبینی UI، UX، frontend و backend هنگام تشکیل داد آن میباشد، مسائلی ممکن میباشد مطرح شوند که تا قبل از کنار هم قرار به چنگ آوردن و آزمایش کردن مؤلفه ها چشم نمی شد. با به کارگیری از راه‌های آزمایش کردن همگی خصوصیات را آزمایش فرمائید. این‌راه ها می بایست نقاط ضعف را در معرض تصحیح قرار دهند.

آزمایش آلفا و بتا به شما یاری می نمایند بدانید آیا نرم افزار شما قابلیت و امکان مدیر یک‌سری مخاطب هم زمان را داراست. بار گذاری و اجرای آزمایش پیش از فعال سازی، به شما اعتقادوباور می‌دهد که نرم افزار بی خطاست. مطمئن گردید که آزمایش بر روی دستگاه ها و مرورگرهای متعدد اجرا میشود تا تجارب یوزرها را منعکس نماید.

برای گزینش اینکه آیا گروه نرم افزار شما یکپارچگی ویژگی ها مهم را نگهداری کرده و اینکه آیا تجربه استفاده کننده از جنس آخرین نیازهای شما‌را برآورده می سازد یا این که نه، مجال صرف فرمائید. مراقب مسائل اجرایی و دیداری که در طول آزمایش دسته متوجه آنها نشدید، باشید. نگاهی دیگر به شما در یافتن و تصحیح باگ ها و اشکالات ما‌نده پیش از نشر همگانی نرم افزار، یاری می نماید.

ادراک بهتری از فرصت بندی خویش داشته باشید
براساس کسب و کار ما نرم افزار های گوشی می‌توانند در بین سه عدد خیر ماه از مفاهیم فرضی تا کامل شدن آن فرصت ببرند. اگرچه، فرصت بندی و مخارج هر پروژه براساس محدوده و دامنه آن گزینش میگردد.

یک نرم افزار معمولی کمتر از آبادی کاغذ و منطق کدنویسی معمولی ای خواهد داشت. یک نرم افزار بغرنج دربرگیرنده:

– بیشتراز آبادی ورقه
– ملزومات نرم افزار نویسی غامض
– جابجایی اطلاعات
– پردازش داده های گرانقدر
– اضافه کردن یک موقعیت (gesture) به یک action (مانند swipes)
– اطلاعیه ها و اخطارها
– خرید داخل طرحی
– Synch کردن چند دستگاه
– تبلیغات داخل طرحی
– پشتیبانی آنلاین یا این که آفلاین از اطلاعات
– آزمایش سعی

هر چقدر انتظار نرم افزار غامض تری را داشته باشید، فرصت و میزان دارایی بیشتری برای ایجاد کرد صرف گردد.

برچسب ها طراحی اپلیکیشن ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 206
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 47
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 1546
  • بازدید کلی : 18241
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی