loading...

ارائه مقالات رسمی طراحي اپ موبایل

بازدید : 166
يکشنبه 9 خرداد 1400 زمان : 11:57

در این مطلب در مورد طراحی اپلیکیشن صحبت میکنیم.

گسترش دهندگان و سازندگان نرم افزار در واقع اشخاص ایراد گشایی می باشند. نرم افزار شما بایستی مشکلی را از یک نفر حل نماید و این دقیقا به عبارتی چیزیست که او‌را متقاعد می نماید تا اپ شما‌را نصب و استعمال نماید. پس بایستی از خودتان بپرسید آیا کلیه چیزهای مورد نیاز در نرم افزار وجود داراست؟

از جمله شما می بایست یاری فرمائید که عموم به مکان یک راه‌حل کهن از یک رویه تازه برای حل مشکلشان استعمال نمایند. تحت عنوان یک گسترش دهنده اپلیکیشن، بخشی از عمل شما یاری به اشخاص برای طی کردن مسیر این جابجایی میباشد.

گسترش دهندگان اکثر اوقات میپندارند که تولید ها خوب نیازی به بازاریابی ندارند؛ برای مثال در صورتیکه کسی بخواهد روی دیوار سوراخی با اندازه ۸/۱ ساخت‌و‌ساز نماید، مته ۸/۱ می‌خرد. صراحت دارد؟ پس برای چه می بایست بازاریابی کنیم؟

چه عواملی سبب ساز می‌گردد که عموم آیفون را به مکان اندروید گزینش نمایند؟ چرا به مکان فولکس واگن تسلا بخریم؟ آیا عموم صرفا چرا که گرسنه می باشند به رستوران ۳ ستاره میشلین می‌روند؟

بازاریابی صداییست که به عموم میگوید شما چه کسی می باشید، برای چه چیزی ایستادگی می‌کنید و تفاوت شما با مورد های مو جود چه میباشد. در واقع بازاریابی عبارت میباشد از پشت گرمی، همدلی و تولید رابطه با عموم.

بازاریابی سوالیست که نمی توانید با منطق آن را حل فرمایید و صرفا رویکرد پیش رو ساخت‌و‌ساز رابطه فردی میباشد.

از کجا آغاز فرمایید؟ ۳ پرسش معمولی بپرسید:

نرم‌افزار شما چه مشکلی را حل می نماید؟
نرم‌افزار شما برای چه اشخاصی میباشد؟
به چه شکل میتوانید به‌این اشخاص برسید.
۹- از روش بازخوردهای یوزرها نرم افزار خودتان را ارتقاء بدهید


برخورد حقیقی مخاطب برای ساختن یک نرم‌افزار اساسی میباشد. شما میتوانید از بازخوردها و فیدبک های کاربرانی که از اپلیکیشن شما استعمال کرده اند برای پیشرفت نرم افزار خودتان به کار گیری فرمائید. با نحوه های ذیل میتوانید این فعالیت را اجرا بدهید:

برای گردآوری داده های نادرّی، نرم افزار را تجزیه و محاسبه نمایید
از نظرسنجی ها و مذاکره ها برای بدست آوردن داده های کیفی استعمال نمایید
مرتباً با یوزرها خویش کلام کرده و رابطه فردی برقرار فرمائید
معمولی ترین خط مش برای اخذ برخورد یوزرها نسبت به نرم افزار­تان، ارسال بی آلایش یک پست الکترونیک فردی برای پرسیدن موقعیت آنان و طریق استعمال از نرم‌افزار شماست.

شما به معنای حقیقی واژه و کلمه می بایست بپرسید: “فعالیت با نرم افزار اینجانب برای شما چطور میباشد؟” نیازی به هیچ تجزیه و نظارت غامض ای وجود ندارد!

نکته مهم همین واژه چطور میباشد. قرار وجود ندارد بپرسید چقدر نرم افزار شمارا دوست دارا‌هستند یا این که دلشان می‌خواهد چه پیشرفت هایی نماید. میتوانید اینگونه سوالاتی را از روش پرسشنامه هایی که مهیا میکنید بپرسید.

در روند بعدی لیستی از پیشرفت های احتمالی را ساخت کرده و مفاد جان دار در‌این دو مجموعه را تصحیح نمائید:

مواقعی که غلط بدیهی میباشد را برطرف فرمائید
مواقعی که به راحتی حل می‌شوند را برطرف نمائید
مساله را خیلی طاقت فرسا و غامض نکنید. قرار وجود ندارد موشک هوا فرمایید! مواقعی که بایستی بهبود پیدا نمایند را بهبود ببخشید و با‌گاز ورژن نو نرم‌افزار تان را منتشر نمایید. کلید فعالیت با برخورد مخاطب، تست عملکردها و نتیجه ها میباشد. تا وقتیکه فرضیاتتان را تست نکنید هیچ کس نمی فهمد آیا نرم افزار شما با این موردها بهتر کار می نماید یا این که خیر.

می‌توانید نرم افزار خودتان را با TestFlight آزمایش فرمایید. به آسانی اشخاص متعدد را برای استعمال آزمایشی از نرم افزار تان دعوت فرمایید و ورژن نو نرم افزار خویش را برای آنان ارسال فرمائید. شما میتوانید حداکثر ۱۰٫۰۰۰ نفر را دعوت نمائید و آنان میتوانند در ارتباط پایانی ورژن نرم افزار شما برخورد سریع بدهند.

چقدر فرصت می بایست صرف نمایید؟ از یکسری ساعت تا یک‌سری روز برای برای تست UI / UX وقت بگذارید. زیاده روی نکنید.
چقدر بایستی هزینه نمایید؟ برای خرید ابزار خوب می بایست با دقت به نیازتان هزینه فرمایید.

در این مطلب در مورد طراحی اپلیکیشن صحبت میکنیم.

گسترش دهندگان و سازندگان نرم افزار در واقع اشخاص ایراد گشایی می باشند. نرم افزار شما بایستی مشکلی را از یک نفر حل نماید و این دقیقا به عبارتی چیزیست که او‌را متقاعد می نماید تا اپ شما‌را نصب و استعمال نماید. پس بایستی از خودتان بپرسید آیا کلیه چیزهای مورد نیاز در نرم افزار وجود داراست؟

از جمله شما می بایست یاری فرمائید که عموم به مکان یک راه‌حل کهن از یک رویه تازه برای حل مشکلشان استعمال نمایند. تحت عنوان یک گسترش دهنده اپلیکیشن، بخشی از عمل شما یاری به اشخاص برای طی کردن مسیر این جابجایی میباشد.

گسترش دهندگان اکثر اوقات میپندارند که تولید ها خوب نیازی به بازاریابی ندارند؛ برای مثال در صورتیکه کسی بخواهد روی دیوار سوراخی با اندازه ۸/۱ ساخت‌و‌ساز نماید، مته ۸/۱ می‌خرد. صراحت دارد؟ پس برای چه می بایست بازاریابی کنیم؟

چه عواملی سبب ساز می‌گردد که عموم آیفون را به مکان اندروید گزینش نمایند؟ چرا به مکان فولکس واگن تسلا بخریم؟ آیا عموم صرفا چرا که گرسنه می باشند به رستوران ۳ ستاره میشلین می‌روند؟

بازاریابی صداییست که به عموم میگوید شما چه کسی می باشید، برای چه چیزی ایستادگی می‌کنید و تفاوت شما با مورد های مو جود چه میباشد. در واقع بازاریابی عبارت میباشد از پشت گرمی، همدلی و تولید رابطه با عموم.

بازاریابی سوالیست که نمی توانید با منطق آن را حل فرمایید و صرفا رویکرد پیش رو ساخت‌و‌ساز رابطه فردی میباشد.

از کجا آغاز فرمایید؟ ۳ پرسش معمولی بپرسید:

نرم‌افزار شما چه مشکلی را حل می نماید؟
نرم‌افزار شما برای چه اشخاصی میباشد؟
به چه شکل میتوانید به‌این اشخاص برسید.
۹- از روش بازخوردهای یوزرها نرم افزار خودتان را ارتقاء بدهید


برخورد حقیقی مخاطب برای ساختن یک نرم‌افزار اساسی میباشد. شما میتوانید از بازخوردها و فیدبک های کاربرانی که از اپلیکیشن شما استعمال کرده اند برای پیشرفت نرم افزار خودتان به کار گیری فرمائید. با نحوه های ذیل میتوانید این فعالیت را اجرا بدهید:

برای گردآوری داده های نادرّی، نرم افزار را تجزیه و محاسبه نمایید
از نظرسنجی ها و مذاکره ها برای بدست آوردن داده های کیفی استعمال نمایید
مرتباً با یوزرها خویش کلام کرده و رابطه فردی برقرار فرمائید
معمولی ترین خط مش برای اخذ برخورد یوزرها نسبت به نرم افزار­تان، ارسال بی آلایش یک پست الکترونیک فردی برای پرسیدن موقعیت آنان و طریق استعمال از نرم‌افزار شماست.

شما به معنای حقیقی واژه و کلمه می بایست بپرسید: “فعالیت با نرم افزار اینجانب برای شما چطور میباشد؟” نیازی به هیچ تجزیه و نظارت غامض ای وجود ندارد!

نکته مهم همین واژه چطور میباشد. قرار وجود ندارد بپرسید چقدر نرم افزار شمارا دوست دارا‌هستند یا این که دلشان می‌خواهد چه پیشرفت هایی نماید. میتوانید اینگونه سوالاتی را از روش پرسشنامه هایی که مهیا میکنید بپرسید.

در روند بعدی لیستی از پیشرفت های احتمالی را ساخت کرده و مفاد جان دار در‌این دو مجموعه را تصحیح نمائید:

مواقعی که غلط بدیهی میباشد را برطرف فرمائید
مواقعی که به راحتی حل می‌شوند را برطرف نمائید
مساله را خیلی طاقت فرسا و غامض نکنید. قرار وجود ندارد موشک هوا فرمایید! مواقعی که بایستی بهبود پیدا نمایند را بهبود ببخشید و با‌گاز ورژن نو نرم‌افزار تان را منتشر نمایید. کلید فعالیت با برخورد مخاطب، تست عملکردها و نتیجه ها میباشد. تا وقتیکه فرضیاتتان را تست نکنید هیچ کس نمی فهمد آیا نرم افزار شما با این موردها بهتر کار می نماید یا این که خیر.

می‌توانید نرم افزار خودتان را با TestFlight آزمایش فرمایید. به آسانی اشخاص متعدد را برای استعمال آزمایشی از نرم افزار تان دعوت فرمایید و ورژن نو نرم افزار خویش را برای آنان ارسال فرمائید. شما میتوانید حداکثر ۱۰٫۰۰۰ نفر را دعوت نمائید و آنان میتوانند در ارتباط پایانی ورژن نرم افزار شما برخورد سریع بدهند.

چقدر فرصت می بایست صرف نمایید؟ از یکسری ساعت تا یک‌سری روز برای برای تست UI / UX وقت بگذارید. زیاده روی نکنید.
چقدر بایستی هزینه نمایید؟ برای خرید ابزار خوب می بایست با دقت به نیازتان هزینه فرمایید.

برچسب ها طراحی اپلیکیشن ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 54
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 584
  • بازدید سال : 1336
  • بازدید کلی : 18031
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی