۶. تست مثال نخستین طرح
به طرح wireframes بازگشته و از خانواده، دوستان، و یک شخص دارای تخصص طراحی اپلیکیشن بخواهید که به شما در تست مثال اول تلفن همراه نرم افزار یاری نمایند. برای تست مثال اول wireframes را در مشت آنها قرار دهید.
از آنان بخواهید که بعد از عمل با نرم افزار
نظرشان صادقانه با شما فی مابین بگذارند. درحالتی که امکانش را دارید ترجیحا این تست را
در حضور خودتان جاری ساختن دهند. در این حالت با محاسبه بر چگونگی رابطه آنها با
نرم افزار میتوانید نواقص پباده سازی را فهم و شعور فرمائید و لیستی از اشتباهات UI/UX تنظیم
نمائید که مجدد بر روی آنها برای بهبود عمل فرمایید.
غرض از این مرحله این میباشد که قبل از آغاز فرایند پباده سازی و توسعه و گسترش تلفن همراه
نرم افزار، شما خطاها را پیدا و رفع نمایید. چون بعد از آغاز پباده سازی، تولید
تغییرات یک ریسک تبارک میباشد که ممکن میباشد به ورژن پایانی نرم افزار را
با مشکلاتی رو به رو نماید. به این ترتیب بهتر میباشد مثال اول از نخست بهتر
پباده سازی خواهد شد.
۷. نرمافزار نویسی دورنما
هم اکنون که طرح شما فراهم گردیده و مثال اول تست گردیده و ایرادات معلوم گردیده
رفع گردیده اند، مجال آن رسیده که اپلیکیشن نویسی backend استارت گردد. گروه توسعه و گسترش
دهنده می بایست سرورها، مقر های داده، API ها و چاره های ذخیره سازی را شیوه
اندازی نماید. همینطور با دقت به نوع عمل نرم افزار بایستی اقدامات رسمی و در
صورتی که درگاه پرداخت دارید، پروسه کسب درگاه از خزانه را نیز در لیست
کارهایتان قرار دهید. دقت فرمائید که بعضی از اقدامات لازمه، مجال گیر می باشند،
به همین عامل آنهارا به تاخیر نیندازید.
پباده سازی نرم افزار گوشی را از کجا استارت کنیم؟
پباده سازی نرم افزار گوشی را از کجا آغاز کنیم؟
۸. پباده سازی پوسته
پوسته به عبارتی قسمتی از نرم افزار میباشد که به وسیله طراحان و توسعه و گسترش دهندگان
پباده سازی میشود و از روش برگه اکران تلفن همراه قابل دسترسی میباشد.
این وظیفه دسته طراحان میباشد که با دقت به wireframe که شما پیش
از این تهیه و تنظیم کرده بودید، پوسته را باکیفیت بالایی پباده سازی نمایند. مقصود
شما این میباشد که تلفن همراه اپلیکیشنی پباده سازی نمائید که جامعه مقصود شما
به سادگی با آن رابطه بر قرار نماید. به همین عامل ما یحتاج میباشد آحاد
برخورد هایی که از تست مثال اول ( گام ششم ) بدست آورده اید
را در سمت بهبود رابط کاربری حیث فرمایید.
تا این مرحله ایده شما به تلفن همراه نرم افزار تبدیل گردیده است. ولی قبل از ا
ینکه کاربر شما به آن دسترسی داشته باشد، نیاز میباشد فرایند دیگری
را نیز طی نمائید که در بخش سوم میتوانید آن را مطالعه فرمائید.
۶. تست مثال نخستین طرح
به طرح wireframes بازگشته و از خانواده، دوستان، و یک شخص دارای تخصص طراحی اپلیکیشن بخواهید که به شما در تست مثال اول تلفن همراه نرم افزار یاری نمایند. برای تست مثال اول wireframes را در مشت آنها قرار دهید.
از آنان بخواهید که بعد از عمل با نرم افزار
نظرشان صادقانه با شما فی مابین بگذارند. درحالتی که امکانش را دارید ترجیحا این تست را
در حضور خودتان جاری ساختن دهند. در این حالت با محاسبه بر چگونگی رابطه آنها با
نرم افزار میتوانید نواقص پباده سازی را فهم و شعور فرمائید و لیستی از اشتباهات UI/UX تنظیم
نمائید که مجدد بر روی آنها برای بهبود عمل فرمایید.
غرض از این مرحله این میباشد که قبل از آغاز فرایند پباده سازی و توسعه و گسترش تلفن همراه
نرم افزار، شما خطاها را پیدا و رفع نمایید. چون بعد از آغاز پباده سازی، تولید
تغییرات یک ریسک تبارک میباشد که ممکن میباشد به ورژن پایانی نرم افزار را
با مشکلاتی رو به رو نماید. به این ترتیب بهتر میباشد مثال اول از نخست بهتر
پباده سازی خواهد شد.
۷. نرمافزار نویسی دورنما
هم اکنون که طرح شما فراهم گردیده و مثال اول تست گردیده و ایرادات معلوم گردیده
رفع گردیده اند، مجال آن رسیده که اپلیکیشن نویسی backend استارت گردد. گروه توسعه و گسترش
دهنده می بایست سرورها، مقر های داده، API ها و چاره های ذخیره سازی را شیوه
اندازی نماید. همینطور با دقت به نوع عمل نرم افزار بایستی اقدامات رسمی و در
صورتی که درگاه پرداخت دارید، پروسه کسب درگاه از خزانه را نیز در لیست
کارهایتان قرار دهید. دقت فرمائید که بعضی از اقدامات لازمه، مجال گیر می باشند،
به همین عامل آنهارا به تاخیر نیندازید.
پباده سازی نرم افزار گوشی را از کجا استارت کنیم؟
پباده سازی نرم افزار گوشی را از کجا آغاز کنیم؟
۸. پباده سازی پوسته
پوسته به عبارتی قسمتی از نرم افزار میباشد که به وسیله طراحان و توسعه و گسترش دهندگان
پباده سازی میشود و از روش برگه اکران تلفن همراه قابل دسترسی میباشد.
این وظیفه دسته طراحان میباشد که با دقت به wireframe که شما پیش
از این تهیه و تنظیم کرده بودید، پوسته را باکیفیت بالایی پباده سازی نمایند. مقصود
شما این میباشد که تلفن همراه اپلیکیشنی پباده سازی نمائید که جامعه مقصود شما
به سادگی با آن رابطه بر قرار نماید. به همین عامل ما یحتاج میباشد آحاد
برخورد هایی که از تست مثال اول ( گام ششم ) بدست آورده اید
را در سمت بهبود رابط کاربری حیث فرمایید.
تا این مرحله ایده شما به تلفن همراه نرم افزار تبدیل گردیده است. ولی قبل از ا
ینکه کاربر شما به آن دسترسی داشته باشد، نیاز میباشد فرایند دیگری
را نیز طی نمائید که در بخش سوم میتوانید آن را مطالعه فرمائید.